FEELINGNEST

Descriere:

Obiectivul social este dezvoltarea și comercializarea de produse si servicii on line si off line de tip B2B si B2C de sănătate mentală și emoțională, tehnici de relaxare, mind-fullness, module pentru pacienți oncologici și familiile lor – care se încadrează în strategii de prevenție, screening, consiliere și consultanță pentru pacienții oncologici și familiile acestora la risc.

Motivatia abordării acestei problematici sociale s-a construit în timp prin prisma experienței directe a celor doi psihologi care înființează întreprinderea cu pacienții oncologici, la care s-a adăugat pasiunea pentru cercetarea psihologică validată științific și centrată pe pacient. Observarea atentă a nevoilor persoanelor diagnosticate cu cancer s-a transpus în dorința de a le oferi acestora accesul atât de esențial la servicii de educație, prevenție și intervenție psiho-socială și comunitară care să fie în acord cu ultimele rezultate din cercetarea medicală și psihologică și facilitat de tehnologia informatică modernă cât și posibilitatea de a interacționa on line si off line cu specialiști din domeniu care să le poată facilita accesul la cele mai relevante informații sau să le poată oferi activități de consiliere și suport. Astfel, creșterea calității vieții pacienților oncologici, bunăstarea mediului și a relațiilor familiale, complianța cu tratamentele și metode de prevenție medicală, facilitarea reintegrării în sferele educaționale, profesionale și sociale în general prin oferirea de servicii inovative, personalizate și susținute empiric reprezintă pilonii întreprinderii noastre. Transpunerea efectiva a obiectivului in practica va fi reprezentata de o platforma oline de produse și servicii psiho-oncologice de educatie, preventie si interventie, abordare si dezvoltare comunitara

Rezultate principale:

Facilitarea accesului la informație și educație pentru pacienții oncologici, aparținătorii acestora și persoanele resurse din comunitatea acestora  

-Creșterea gradului de sănătate mentală a comunității și a populației în general prin prevenirea, descoperirea si intervenția la timp în tulburările date de diferite situații de boală, precum și monitorizarea terapeutică

-Creșterea calității vieții De-stigmatizarea bolii la nivel socio-cultural

Persoană de contact:

Ceclan Andreea-Alexandra, telefon 0752275988, andreeaceclan@yahoo.com

Site-ul bunei practici :   

 N/A

Căutare Bune Practici

+1